Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Pigu vs. kokybiška: ar lūkesčiai atitinka kainą (ypač, kai mokame mažai)?
2024-02-22, Ketvirtadienis
16:05
Jūratė Žalienė,
Ieva Kulikauskienė
Kartais nutinka taip, kad klientai, pirkdami labai pigiai, tikisi labai geros paslaugų ar prekių kokybės. Taigi, kalbame apie dvi puses: ar pagavus „super kainą“, būtinai reiškia, kad gauni „beveik nieko" – gal vis dėlto net ir pačioms pigiausioms prekėms galioja minimalūs standartai? Iš kitos pusės – o gal verta pamažinti savo, kaip pirkėjų, lūkesčius?
Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.
Prenumeruoti
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės