Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Ar aš esu savo organizacijos ambasadorius arba kas kuria mūsų klientų patirtis?

2024-04-18, Ketvirtadienis 16:05
Jūratė Žalienė, Ieva Kulikauskienė

„Žinokit aš čia nedirbu, aš iš marketingo“, – taria lentynose prekes dėliojanti moteris. Ir taip iš vieno sakinio galime suprasti, kokia didelė atskirtis šioje organizacijoje tarp dirbančių su klientais ir kažkur „ten anapus“ – biure. Tokius ir panašius atskirties elementus pajusti galime kasdien, kuomet kliento patirtis ima griauti pikta buhalterė, permirkę kilimėliai, nemalonūs kvapai, nepatikimi partneriai ir pan.

Šioje laidoje kalbame apie tai, kaip svarbu kurti į klientą orientuotą organizacijos kultūrą, kurioje kiekvienas darbuotojas yra įmonės ambasadorius, formuojantis aplinkinių požiūrį į paslaugas, produktus ir vertybes. Laidoje taip pat išgirsite, kaip atrodo realūs pavyzdžiai, kai nėra vieningo patirties kūrimo organizacijoje bei kaip bent keliais žingsniais prie vienybės priartėti.

Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai